Reklamacje

  1. W przypadku stwierdzenia przez Klienta wady lub uszkodzenia towaru o którym nie było mowy w opisie produktu zamieszczonym na stronie sklepu, Klient powinien niezwłocznie skontaktować się ze sprzedawcą drogą mailową na adres sklep@gumanadach.pl lub wypełniając formularz zgłoszenia reklamacji w celu ustalenia sposobu dalszego postępowania.
  2. Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych muszą zawierać niezbędne do jej rozpatrzenia dane w szczególności imię i nazwisko zamawiającego oraz opis przedmiotu reklamacji.
  3. Do odsyłanego z powodu reklamacji towaru należy dołączyć wydrukowany i wypełniony formularz reklamacji stanowiący załącznik nr 1 przedmiotowego regulaminu.
  4. Po zgłoszeniu drogą mailową lub za pośrednictwem formularza zgłoszenia reklamacji wadliwe towary wraz z wypełnionym formularzem należy wysłać na adres sklepu:
    KOMANDOR SYSTEM Marcin Kruczek
    ul. Marszałkowska 7
    35-215 Rzeszów
    tel. kontaktowy: +48 535 535 505
  5. W przypadku uzasadnionej reklamacji koszt odesłania i wysłania towaru ponosi sprzedawca towaru.
  6. W przypadku uznania reklamacji sklep dokonuje naprawy lub wymiany uszkodzonego produktu na nowy, a gdy ten sposób załatwienia reklamacji nie jest możliwy dokonuje zwrotu zapłaconej przez Klienta kwoty. Podstawą otrzymania zwrotu pieniędzy jest odesłanie do sprzedawcy podpisanej korekty faktury sprzedaży lub paragonu.
0
X